NUFFNANG

Thursday, February 17, 2011

Valentine Day....

Hehehe.. Hari Kekasih?... Sudah berlalu rupanya valentine day kan. Tapi tidak apalah... hehehe.. Sebenarnya saya pun bukan mau bercakap atau bercerita tentang valentine day or hari kekasih ini, cuma ingin mengongsikan sesuatu yang saya baca sebentar tadi. Ketika saya mencari-cari maklumat yang saya perlukan di alam maya ini.. hehehe.. saya menemui satu artikal yang ada sangkut pautnya dengan Hari Kekasih yang sering dikaitkan dengan cerita Romeo and Juliet. Namun apakah pengajaran tentang cerita romeo n juliet?... Bagaimana pula dengan cinta Adam dan Hawa(Tiada kaitan dengan lagu MishaOmar)?......  Ok... Anda boleh baca di sini....

Bagaimanakah Cinta yang sejati itu??... Adakah seperti cerita Romeo and Juliet??.....

No comments:

NUFFNANG