NUFFNANG

Tuesday, September 30, 2008

Antivirus research.... check it out....

Haiii everyone....
I have a long time search for the best antivirus.. and finally i found the latest comparison of antivirus below:-

avast! Professional Edition 4.8
AVG Anti-Virus 8.0
AVIRA AntiVir Premium 8.1
BitDefender Antivirus 11
eScan Anti-Virus 9.0
ESET NOD32 Anti-Virus 3.0
F-Secure Anti-Virus 2009
G DATA AntiVirusKit (AVK) 2009
Kaspersky Anti-Virus 2009
McAfee VirusScan Plus 12.1
Microsoft OneCare 2.5
Norman Antivirus & Anti-Spyware 7.1
Sophos Endpoint Protection 7.5.1
Symantec Norton Anti-Virus 2009
TrustPort Antivirus Workstation 2.8
VBA32 Scanner for Windows 3.12.8.2

All the result comparison you'll can see here or download here

All information i collect from this website http://www.av-comparatives.org/ 

gade say: 
Now i'm using kaspersky 8.0, so i thing it is right choose.. hehehe

Monday, September 29, 2008

I LOVE YOU....

English - I love you.

Polish - Ja Kocham Ciebie

French - Je T'aime

Hindu - Hum Tumhe Pyar Karte Hae

Czech - Miluji Te

Slovakian - Lu'Bim Ta

Italian - Ti Amo

Ukrainian - Ya Tebe Kahayu

German - Ish Libe Dish

Chinese - Wo Ai Ni

Greek - S'agapo

Hawaian - Aloha Wau Ia Oi

Lithuianian - Tav Myliu

Korean - Sa Rang Hae Yo

Japanese - Ai Shi Te Ru

Romanian - Te Ubsec

Bosnian - Volim Te

Albanian - Te Dua

Filipino - Mahal Kita

Spanish - Te Amo

Dusun - Olisi oku dika / guminawo oku dika / Oupus oku dika

Sunday, September 28, 2008

Everton VS Liverpool (0-2)

The Hightlights of second half Everton Vs Liverpool - 0-2



Thursday, September 25, 2008

BOSAN....PUAS SUDA SIA DENGARRRRR...!!!!!!!

Huhuhuhuhu..... sia takut sia benci lama2.....

kan....? HAHAHAHHAHAHA........................

Tuesday, September 23, 2008

DON'T KNOW WHAT TO DO....

halo2.... boring tp ndak jg... hahah apa la ni klu mcm ni...?.
mau tulis sini pun ndak tau mau tulis apa ooo..... lama sudan ndak update....

huhuhuhu... mggu lalu sampai mggu ni... buat AUDIT SOFTWARE for all computer in HQ and BRANCES... huhuhuhu.. banyak ooo... dapat report dr computer.... kena masukkan dlm exel ooo.. bagus klu sikit software,,, computer pun banyak... huhuhu pening kepala sampai mau pecah... kerja audit bukan senag ooo.... 

kerja lain pun belum siap lg ooo.... tp malas mau buat,,,, apa macam ni mcm ni... mau makan banyak kali ni,,, eheheh

Wednesday, September 17, 2008

How Great he is.....

Marseille boss Gerets hailed Gerrard's impact at the Stade Velodrome. "We had just scored and we should have been focused on protecting that advantage. But players of Gerrard's quality are capable of scoring goals like that and he changed the course of the match. He is a world-class player and he proved that. Only players of that quality can score goals like that," said the Belgian.

"Gerrard's first goal was fantastic. But the whole team worked really hard for the victory," Benitez said.


Saturday, September 13, 2008

You Happy On IT?.....


(what happend????)

Hehehe,biar pun bukan pilihan utk menang tp menag jg.... huhuhu... Syukur kepada Tuhan.... Nasib2 menag pun nasib la... yg penting 3 mata....


GADE SAY:
Liv kena "tlg2" lg bah....kan..... thanks you so much.... :D.. hahahha

Monday, September 08, 2008

Nothing to say......

Berteriak atau Berdiam???

Bila masa anda berteriak??...

Mengapa ketika kita marah, kita berteriak??.....

Mengapa pula orang yang saling jatuh cinta mengerti satu dengan yang lain biar pun dengan hanya sebuah pandangan??.....

Pagi ini saya membaca article seorang teman d dalam blognya.

Ia memberitahu kita mengapa kita berteriak saat kita marah....
Anda boleh membaca article ini d sini. Thanks to whitz-whitz.blogspot.com.

Saturday, September 06, 2008

Indah Pada Waktu-NYA....

Setiap orang punya pergumulan dan persoalaan... 
"Saya mahu yang ini.., itu...", "Kenapa saya?.. kenapa mereka dengan cepat dan mudah?"... "kenapa mudah bagi mereka, dan saya???" 

Satu perkara yang saya mau kongsikan kali ini adalah bagaimana DIA menjawab dan meresponi doa kita. Saya bukan la pandai sangat dalam hal2 ini.. tp apa yang kita rasa, dengar dan baik untuk dikongsikan. kita kongsikanlah kan..? Satu magic word yang sia pegang is..."BENDA BAIK,KENAPA TIDAK DIKONGSIKAN"... kan?


Baca dan perhatikan artikal d bawah:

"Aku meminta kepada TUHAN setangkai bunga segar, DIA berikan aku kektus yang berduri. Aku meminta kupu-kupu, namun aku diberikan-NYA ulat. Aku kecewa dan sedih tapi tetap bersabar dan terus berdoa. Namun, tidak lama kemudian kaktus itu berbunga indah sekali dan ulat itu menjadi kupu-kupu yang cantik."

Bagaimana sekarang?... kita tentu dapat merasakan kasih-Nya kan?.. Begitulah cara TUHAN mengasihi kita, selalu indah pada waktu-NYA.

Ada tiga cara bagaimana TUHAN menjawab doa kita. CEPAT,LAMBAT dan SANGAT LAMBAT. Persoalannya berapa lama kita dapat bertahan dan setia kepada-Nya.. kekecewaan seringkali membuat kita berpaling kepada yang lain. INGAT!!! TUHAN tidak pernah berpaling dan meninggalkan kita, IA tetap 
berada d sisi kita, sehingga kita kuat untuk menghadapi setiap cobaan dan dugaan.

Mari kita terus tetap dan giat didalam doa, kerana kasih BAPA akan sentiasa indah pada waktu-NYA...amen!!..

Wednesday, September 03, 2008

Macam ndak "sedap" badan ja ni....

huhuhu.... suda berapa hari ini sia rasa mcm lemah ja... mcm penat ja ni... tp ndak tau kenapa pla.... kepala pun rasa pening.. badan lemah long lai...mcm tida semangat lg ni.....

mgkn mau bersukan bah ni,,,, ntah berapa lama suda ndak keluar peluh(main/bersukan).... huhuhuhu... petang ini... sia kira konon mau p jog lepas kerja... pasal tu balik awal sikit... tp ujan pla.... terpaksa cancel... klu ndak... nanti tambah sakit, lagi susah...

harap2 esok ndak ujan... sia mau kasi keluar peluh banyak2... stamina sia pun tiada ni.... huhuhuhu... lemah betul... semua badan pun ndak fit suda.... ndak tau klu main bola padang besar ni... ndak tau 10 minit ble tahan atau ndak.... ehhh.. ndak payah padang besar la,,,, futsal kali pun kejap pancit..... huhuhuhu..... mesti mau ambil balik stamina ni....

huhuhuhu.....

gade say:
sports for health...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

NUFFNANG