NUFFNANG

Friday, March 05, 2010

Sebulan Di IPGM

Huhuhu.. akhirnya sebulan suda d sini.. ras baru sedarkan diri... hahaha.. gila kan.. mcm seminggu 2 d sini mcm tidak percaya... mcm masi dalam kahyalan lg... apa tidak.. tiba-tiba ja... dh la.. frst gia x kena panggil interview GSTT dulu tu.. tiba2 kena call oleh IPGM Kampus Pendidikan Teknik. bruurrrr lg tu kena tanya "Awak nak terima tawaran untuk mengikuti krusus KPLI-SR KH ni atau tidak?, sepatutnya kelmarin lagi kamu dh lapor diri." terus saya binggung, pastu saya tanya balik n IC semua kena sebut.. barula yakin sikit n kelam kabut cakap "YA, SAYA TERIMA".. hahaa... terus ni kena suruh datang minggu tu jg.. tp ada lg perasaan ndak yakin ni, terus saya minta tolong kawan baik saya c webber handsomeboy check d internet.. terus dia msg saya "ooo TAHNIA, ko dapat ni, d IPGM Kampus Pendidikan Teknik KL"... Hehehe,, baru la yakin ni...

esok dia, ekspris p pekan beli apa yang perlu dgn kompom semua flight n cater kereta antar p airport. syukur semua selesai. Lusa terus la terbang p KL.. tp masalahy saya ndak tau apa2 d sini.. syukur lg ada kwn harapan bagsa cyril tlg ambil d airport n hantar p IPG keesokany.

Sampai sini, huhuhu susah hati jg sikit. takut2 lg ni kena tipu.. mana tau p reg... "aieee... tiada senarai kamu ni...".. terus binggung la kan.. haha.. syukur la x mcm tu. masa tu ada susah hati sikit jg mcm mana mau sesuai kan diri... ya laa.. ini bukan s sabah tumpah darah ku... hahaha... first2 masuk tu p reg.. jpa kwn dari sabah terus ckp kunun "ahh nasib la ada kwn d sabah sama2 satu kelas".. kwn saya ni dari ranau.. senang hati la kan ada kawan dari sabah.. terus kami kena hantar la p hostel. sekali sampai sana... ieee... bikinan borneo bah ni.. hahha.. ramai pula dari sabah sarawak.. ada lg ni satu skola dulu masa SMK.. hehehe.. so ndak susah la banyak geng... di kelas pun skg ada 23 org, 10 dari sabah 7 sarawak n 6 smjung.. tu pun ada intake ke-2 ni 6 org..

sepanjang sebulan, baru 2 aktiviti.. 1 "larian mesra" pusing tu tasik permaisuri dgn p tgo perlawanan hoki akhir sapura vs TNB.. TNB menang flik 4-2. gambar2 ada d facebook kawan2 upload.. mau upload d sini x dapat.. slow ni wireless dgn ikut lubang tikus lg.. hehehe....

gade: mcm tulis diari pula kan... ahahaa...

No comments:

NUFFNANG