NUFFNANG

Saturday, March 20, 2010

Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2010


Bermula cerita hari ini konon stay di hostel saja. mau mencuci baju-baju yang berabad sudah tidak di cuci konon. Hahahaha... Tapi, rancangan ku bukan rancangan-Mu, itulah yang terjadi. Pagi tadi kawan saya minta kawan pergi ke klinik mau minta tampal gigi or cabut. Sudah sampai di klinik kena buat temujanji lagi, nasib jugalah hari ini juga. so kena tunggu jam 2 la.. then kebetulan, kawan saya ni (driver), mau p shah alam untuk urusan bisness dia laa.. mau jumpa rakan bisness. so kami pun ikut saja la. sampai sana ndak sangka pula terjumpa la sumandak satu kampung, anak ketua kampung bah. belajar di sini jg. so dipendekkan cerita, kami balik ampang lagi lepas tu untuk p temu janji kawan saya ni. kemudian kira2 pukul 3 setengah macam tu siap n terus balik ke hostel. Tapi cerita punya cerita, mau jalan lagi pergi PWTC mau tengo tu Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2010. sampai sana, banyak juga buku-buku yang menarik, tapi masalahnya sekarang ni pukai pula. elaun belum masuk. ada jugalah yang dapat saya bawa balik.. hehehe... ini gambar-gambar ja dengan 1 buku untuk Kaedah Pembelajaran Koperatif Sekolah Rendah, untuk rujuklah kunun.. Hehehe... gambar-gambar dibawa ni sajalah yang saya sempat ambil tadi. Hehehe...






No comments:

NUFFNANG