NUFFNANG

Wednesday, November 03, 2010

"Mari Layan Perasaan.... hahaha" Tidak Tahu Perasaan Apa Ni

Hari ini saya buka blog dan periksa berapa banyak post yang saya telah buat. Rupa-rupanya ada beberapa post yang saya tidak post pada masa saya menulisnya, cuma save sebagai draft dan inilah salah satunya. Saya sendiri tidak tahu apa sebenarnya yang berlaku ketika ini. Tapi ia kelihatan seperti stress yang sangat-sangat. Namun entah kenapa tidak juga di post pada waktu itu. Mungkin tidak sampai hati juga.... Hehehehe.... So hari ini saya mau post sebagai kenang-kenagan, rupa-rupanya pernah juga saya berada dalam situasi ini. English+Malay=Tunggang Terbalik. Hahahaha....... Tarikh post ini ditulis pada 03/12/2008, 6:47 pm(lama sudah ooo)


"I want to be different to night. My mood dlm keadaan terumbang ambing... so i want to ikut mood ja la ni malam.... peduli... orang lain tidak peduli, apa saya mau peduli juga.... susah juga ni kalau jaga hati orang ja... tp orang peduli apa tentang kita..... many word i don't like to hear... but don't worry "I DON'T CARE ANYMORE"... talk as much u can........ i don't care anymore.

Hahahaha.. mungkin saya ni melampau suda kan..... hehehe... syukur la ko ndak melampau macam saya... jan ikut saya yang melampau ja.... ndak bagus....

Saya benci bah hipokrit ni..... hahaha... saya cakap ja "hipokrit" tp saya ndak berapa paham juga apa maksud yg sebenarnya.... ahhh.... "i don't care anymore".... oooo ya.... hipokrit ni boleh kena cakap "cakap tidak serupa bikin" ka jg?.... ahhh mana2 ja kan......

Don't think other people like the way u think.... sometime... they really like juga la.... tp kadang2 tu mcm mau muntah pula..Tapi jan risau.. we can talk whatever we want.. hanya terpulang dengan kita ja mau cakap atau tidak.... hehehhe... waiiii di mana suda saya ni..... first time dalam sejarah ni saya post mcm ni.... tp ndak apa.... hari ini ja... esok tida lagi.....

so.... for all my friend and beloved friend.... abaikan saja cerita ini... hehehe...

gade say:
INILAH BAH KEHIDUPAN....

Let's Pray.... "

gade say: Rupa-rupanya ayat terakhir di atas tu yang buat saya tidak post masa tu. Patutlah juga kenapa saya tidak ingat apa pun yang berlaku pada masa in juga. Hahaha... Thanks God. Jadi hari ini saya post kan sebagai kenagan dan pengajaran bahawa hanya di dalam Dia kita dimenangkan dalam apa pun perkara. 'Utamakan Dia dalam segala perkara'.
Text Color

1 comment:

Nice Veloso said...

I like this chronicle. The best items are those that do not ransack. they flow naturally.......
I DON'T CARE ANYMORE"... What and why?

NUFFNANG